Strona Główna    Dostęp do Informacji    Redakcja    Rejestr Zmian    Statystyki    Kontakt   
Logo BIP
 
Wtorek, 19.11.2019

Liczba wejść na stronę: 35218




Rejestry, ewidencje, archiwa

 

Wydział Kultury:

  1. Rejestr Instytucji Kultury


Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej:

  1. Rejestr wydanych kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych
    • wgląd do rejestru na wniosek, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych - osobowych, w wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej

  2. Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • wgląd do rejestru w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej
    • wersja elektroniczna - dostępna tutaj

  3. Rejestr wniosków o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
    • wgląd do rejestru na wniosek, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej (Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności)

  4. Rejestr wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
    • wgląd do rejestru na wniosek, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej (Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności)


Urząd Stanu Cywilnego:

  1. Akta stanu cywilnego:
    • akta urodzeń;
    • akta małżeństw;
    • akta zgonów;
    • skorowidze do akt urodzeń;
    • skorowidze do akt małżeństw;
    • skorowidze do akt zgonów;
    • akta zbiorowe dot. urodzeń;
    • akta zbiorowe dot. małżeństw;
    • akta zbiorowe dot. zgonów

      Zgodnie z art.79 ustawy z dnia 29 września 1986 roku Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. z 2011 Dz.U. Nr 212 poz.1964) z ksiąg stanu cywilnego wydaje się:
      1) odpisy zupełne i skrócone aktów stanu cywilnego
      2) zaświadczenia o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich baku
      3) zaświadczenia o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego

      Wskazane odpisy i zaświadczenia wydaje się w Urzędzie Stanu Cywilnego na wniosek sądu lub innego organu państwowego, osoby, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępnego, zstępnego, rodzeństwa, małżonka lub przedstawiciela ustawowego, a także innych osób niż wskazane, które wykażą w tym interes prawny, oraz na wniosek organizacji społecznej, jeżeli jest to uzasadnione celami statutowymi tej organizacji i gdy przemawia za tym interes społeczny (art. 83 ust. 1 i 2 ustawy).


Biuro Obsługi Urzędu i Biuro Kontroli:

  1. Centralny Rejestr Skarg i Wniosków
    • wgląd do rejestru na wniosek, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych

  2. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej

  3. Rejestr Kontroli Zewnętrznych
    • wyniki kontroli dostępne w BIP

  4. Rejestr Kontroli Wewnętrznych
    • wyniki kontroli  dostępne w BIP

  5. Rejestr zobowiązanych do składania oświadczeń majątkowych Prezydentowi Miasta Torunia
    • część jawna oświadczeń jest publikowana w BIP

  6. Wykaz akt osobowych pracowników Urzędu Miasta Torunia
    • wgląd w Archiwum UMT, ul. Grudziądzka 126b, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  7. Wykazy akt osobowych zlikwidowanych przedsiębiorstw:
    Zespół Zapobiegawczo-Leczniczy nr 1, 2, 3, 4; Bursa szkolna; Szkoły (SP nr 21, 22, 29, 30, Gimnazjum nr 13, Zespół Szkół nr 3, Warsztaty Zespołu Szkół Odzieżowych); Przedszkola; Żłobki; DDK Rudak, instytucje kultury; Wydział Oświaty; Przedsiębiorstwo Zieleni; CIS CISTOR
    • wgląd w Archiwum UMT, ul. Wały Gen. Sikorskiego 12, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  8. Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia
  9. Rejestr Postanowień Prezydenta Miasta Torunia
  10. Rejestr Pism okólnych Prezydenta Miasta Torunia
  11. Rejestr Decyzji Prezydenta Miasta Torunia


Biuro Mieszkalnictwa:

  1. Lista osób  uprawnionych do zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych  na dany rok
    • wgląd na wniosek, w Biurze Mieszkalnictwa, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych
    • część publiczna dostępna w BIP, w dziale Ogłoszenia PMT

  2. Wykaz osób z którymi zawarte zostały umowy najmu na lokale mieszkalne, lokale socjalne i tymczasowe pomieszczenia
    • wgląd na wniosek, w Biurze Mieszkalnictwa, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych
    • część publiczna dostępna w BIP, w dziale Ogłoszenia PMT


Wydział Gospodarki Komunalnej:

  1. Ewidencja zatwierdzonych projektów zmian organizacji ruchu drogowego
    • wgląd w Wydziale Gospodarki Komunalnej

  2. Ewidencja umów na odbiór odpadów komunalnych z Gminy Miasta Toruń
    • wgląd w Wydziale Gospodarki Komunalnej

  3. Ewidencja lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków
    • wgląd w Wydziale Gospodarki Komunalnej, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  4. Ewidencja zużywanej energii elektrycznej w jednostkach organizacyjnych gminy
    • wgląd w Wydziale Gospodarki Komunalnej


Wydział Spraw Administracyjnych:

  1. Rejestr mieszkańców
    • udostępnianie na wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  2. Rejestr zamieszkania cudzoziemców
    • udostępnianie na wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  3. Rejestr wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
    • udostępnianie na wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  4. Stały rejestr wyborców
    • udostępnianie na wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych

  5. Archiwum kopert dowodowych
    • udostępnianie na wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych


Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków:

  1. Ewidencja dokumentacji naukowo-konserwatorskich, inwentaryzacji obiektów, dokumentacji projektowych
    • wgląd do dokumentacji w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków, po uzyskaniu zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków. Studenci po okazaniu zaświadczenia z uczelni.

  2. Gminna Ewidencja Zabytków (Gmina Miasta Toruń)
    zobacz też: Rejestr Zabytków Nieruchomych (prowadzony przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków)

  3. Rejestr wydawanych postanowień, decyzji konserwatorskich, odwołań
    • dokumenty udostępniane na wniosek organów kontrolnych

  4. Rejestr wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru Zabytków.
    • dokumenty udostępniane na wniosek organów kontrolnych

  5. Adresowe teczki obiektowe
    • udostępnianie właścicielom obiektu oraz organom kontrolnym


Wydział Gospodarki Nieruchomościami:

  1. Ewidencja gruntów, budynków i lokali
    • rejestr jest jawny i udostępniany za odpłatnością osobom upoważnionym (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - Dz. U. 00.115.1209), w Wydziale Geodezji i Kartografii

  2. Rejestr cen i wartości nieruchomości
    • rejestr jest jawny i udostępniany za odpłatnością osobom upoważnionym (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - Dz. U. 00.115.1209), w Wydziale Geodezji i Kartografii

  3. Komputerowa ewidencja mienia komunalnego zawierająca dane dotyczące gruntów pozyskanych i zbytych przez GMT.

  4. Komputerowa ewidencja gruntów oddanych w dzierżawę, użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użytkowanie oraz użyczenie, prowadzona dla potrzeb naliczania wysokości opłat.

    Dane zawarte w ewidencji mienia komunalnego jak i ewidencji gruntów oddanych w dzierżawę, użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użytkowanie oraz użyczenie przekazywane są do ewidencji gruntów prowadzonej przez Wydział Geodezji i Kartografii, który udostępnia informacje w oparciu o regulujące to przepisy ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.



Wydział Geodezji i Kartografii:

  1. Rejestr nazw ulic
    • rejestr jest jawny i udostępniany za odpłatnością osobom upoważnionym (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - Dz. U. 00.115.1209), w Wydziale Geodezji i Kartografii

  2. Rejestr punktów granicznych
    • rejestr jest jawny i udostępniany za odpłatnością osobom upoważnionym (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - Dz. U. 00.115.1209), w Wydziale Geodezji i Kartografii

  3. Uzgodnienia dokumentacji projektowej
    • rejestr jest jawny i udostępniany za odpłatnością osobom upoważnionym (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - Dz. U. 00.115.1209), w Wydziale Geodezji i Kartografii


Wydział Prawny:

  1. Rejestr Zamówień Publicznych
    • wgląd w Wydziale Prawnym lub na wniosek


Wydział Architektury i Budownictwa:

  1. Rejestr dzienników budowy
    • podlegające wykonaniu decyzje o pozwoleniu na budowę.
      Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

  2. Rejestr wniosków
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

      • rejestr wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej:
      • rejestr wniosków o wydanie warunków zabudowy
      • rejestr wniosków o wydanie pozwolenia na budowę
      • rejestr wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
      • rejestr wniosków o wydanie pozwolenia na rozbiórkę

  3. Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

      • rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie warunków zabudowy
      • rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę
      • rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego
      • rejestr decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanych przez Prezydenta Miasta Torunia

  4. Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

      • rejestr decyzji o warunkach zabudowy
      • rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym

  5. Rejestr decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

      • rejestr decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę

  6. Rejestr zgłoszeń budowy lub wykonania robót budowlanych.
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie rozdziału 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1257).

  7. Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
    • Udostępnianie w Wydziale Architektury i Budownictwa

      • rejestr wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, które wpłynęły do Prezydenta Miasta Torunia
      • rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanych przez Prezydenta Miasta Torunia

  8. Publicznie dostępny wykaz danych (wykazy zarejestrowanych wniosków, decyzji i postanowień uzgadniających dla inwestycji zaliczonych do potencjalnie lub zawsze znacząco oddziaływujących na środowisko lub dla których przeprowadzono ocenę oddziaływania na środowisko.
    • Udostępnianie danych w Wydziale Architektury i Budownictwa, na podstawie działu II ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199 poz. 1227 ze zmianami).
    • dane dostępne w wersji elektronicznej na platformie www.ekoportal.pl

>>> Przejdź do strony z odsyłaczami do poszczególnych rejestrów WAiB


Wydział Ewidencji i Zezwoleń:

  1. Ewidencja działalności gospodarczej (do 31.12.2011 r.). Obecnie ewidencja prowadzona jest przez Ministra Gospodarki, dostęp internetowy pod adresem: www.firma.gov.pl;
  2. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  3. Rejestr psów ras uznanych za agresywne;
  4. Rejestr zezwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców;
  5. Ewidencja stowarzyszeń sportowych i uczniowskich klubów sportowych;
  6. Ewidencja stowarzyszeń zwykłych (stan na 08.10.2019);
  7. Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
  8. Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy;
  9. Ewidencja wydanych zezwoleń na przewóz drogowy rzeczy na potrzeby własne;
  10. Ewidencja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb;
  11. Ewidencja sprzętu pływającego służącego do rybactwa śródlądowego;
  12. Ewidencja wydanych kart wędkarskich.
      


Wydział Komunikacji:

  1. Ewidencja kierowców;
  2. Ewidencja pojazdów;
  3. Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów (stan: 15.02.2019);
  4. Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i wyniki szkolenia kierowców w poszczególnych OSK;
  5. Ewidencja instruktorów uprawnionych do szkolenia kierowców i kandydatów na kierowców;
  6. Ewidencja uprawnionych diagnostów do przeprowadzania badań technicznych pojazdów.


Wydział Edukacji:

  1. Ewidencja szkół i placówek niepublicznych;
  2. Ewidencja obiektów szkolnych i placówek oświatowych;
    Ewidencje prowadzone są w formie elektronicznej i dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta. Osoby, które nie mają dostępu do sieci internetowej mogą uzyskać wydruki z informacjami;

 


Wydział Sportu i Rekreacji:

  1. Ewidencja obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych.


Wydział Promocji i Turystyki:

  1. Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Miasta Toruń.


Wydział Środowiska i Zieleni:

  1. Rejestry wniosków o wydanie decyzji:
    • Pozwolenie wodno prawne
    • Zezwalającej na usuwanie drzew i krzewów
    • Zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi
    • Zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
    • Zezwalającej na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów komunalnych
    • Zezwalającej na emisję hałasu
    • Zezwalającej na emisję pyłów i gazów do powietrza z instalacji
    • Zatwierdzającej projekt prac geologicznych z zakresu hydrogeologii i geologii inżynierskiej
    • Na rozpoznawanie złoża oraz rozpoznawanie złoża i jego udokumentowanie (koncesja)
    • Na eksploatację złoża (koncesja)
    • Na rozpatrzenie dokumentacji hydrogeologicznej oraz dokumentacji geologiczno inżynierskiej
    • Na rozpatrzenie dokumentacji surowcowej

  2. Wykazy:
    • Decyzji o wymiarze kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia
    • Instalacji zgłoszonych przez użytkowników, które nie wymagają pozwolenia na emisję pyłów i gazów do powietrza

      Informacje zawarte we wnioskach oraz w decyzjach udostępnia się na wniosek osób zainteresowanych w oparciu o przepisy ustawy prawo ochrony środowiska.

  3. Rejestr osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi.


Biuro Rady Miasta:

  1. Rejestr Uchwał Rady Miasta Torunia

 /-/

Metryczka
Podmiot udostępniający: PMT
Kto wytworzył: Paweł Piotrowicz
Data wytworzenia: 07-03-2011
Kto opublikował: Paweł Piotrowicz
Data publikacji: 00-00-0000 00:00:00
Kto zmodyfikował: Paweł Piotrowicz
Data ostatniej modyfikacji: 29-10-2019 16:29:15
bip.gov.pl U R Z Ą D   M I A S T A   T O R U N I A
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Miasta Toruń
Strona Główna |  Dostęp do Informacji |  Redakcja |  Rejestr Zmian |  Statystyki |  Kontakt